Завдяки українським та зарубіжним інвесторам в Україні, а саме в Карпатах розпочалося будівництво найбільшого гірськолижного курорту.
Де його збудують та які будуть особливості курорту, розповідає польське видання well.pl.
З’явилися деталі
Українська компанія OKKO Group неподалік села Волосянка у Карпатах, що розташоване всього за 50 км від кордону з Польщею, почала будувати GORO Mountain Resort – найбільшого та найсучаснішого гірськолижного курорту України.
Вказується, що загальні інвестиції у реалізацію цього проекту становлять 1,45 мільярдів доларів США. При цьому, OKKO Group вкладе 500 мільйонів доларів власних коштів, а решту грошей надасть міжнародна група інвесторів, серед яких Goldman Sachs, BlackRock і Vanguard.
Прогнозується, що співпраця з австрійськими та швейцарськими експертами, такими як Doppelmayr/Garaventa Group і ILF Group, забезпечить найвищий рівень технологій і стандартів у цьому проекті.
Генеральний директор OKKO Group Василь Даниляк розповів, що попри воєнні труднощі, він бачить потенціал. Також такі амбітні проєкти, на його думку, важливі для розвитку України.
Раніше ми писали, скільки прибутку принесли українці в бюджет Польщі
GORO Mountain Resort стане більшим, ніж місце для відпочинку. Це буде символ непохитності, відродження та прагнення до нормальності. Даниляк поділився, що вони очікують на залучення завдяки цьому проєкту туристів та інвесторів з усього світу. Тим самим, Україну буде виведено на карту розкішного гірського туризму.
GORO Mountain Resort планують побудувати на площі 1200 га, з яких перша черга будівництва охопить 127 га. Вказується, що за 15 років планується побудувати 25 готелів на понад 5 000 номерів, а також ексклюзивний спа-центр, ресторани, якими будуть керувати найкращі шеф-кухарі, а також будуть працювати крамниці від престижних брендів.
Курорт працюватиме упродовж 365 днів на рік, пропонуючи зелені трекінгові стежки влітку та катання на лижах взимку. Також будуть й особливості нового курорту – перший в Україні гондольний підйомник і найдовший гірськолижний спуск довжиною 3,8 кілометра. Перший етап проєкту планується завершити орієнтовно в 2028-2029 роках.