«Зоря» та GGBET розповіли про партнерство та плани на сезон УПЛ 

В Києві 19 лютого в Оранжереї на ВДНГ (Київ) пройшов спільний медіаівент футбольного клубу «Зоря» Луганськ та їх спонсора – компанії GGBET. 

На заході було озвучено не тільки плани клубу на сезон УПЛ, а й детально розповідалося про партнерство з GGBET. 

Які зміни відбулися завдяки партнерству?

Генеральний директор ФК «Зоря» Ігор Гузь розповів про партнерство з GGBET та потішив прихильників новиною про запуск фаншопу клубу. Він розповів, що останні 11 років були важкими для футбольного клубу, адже за цей час довелосч двічі починати все з нуля.  

Гузь поділився, що в 2014 року вони були вимушені виїхати з Луганська, а в 2022 році – з Запоріжжя, де знайшли прихисток. Він зазначив, що на цьому етапі для клубу було важливо відчувати підтримку й тому висловив подяку GGBET за спільне партнерство і спільний шлях. 

Захід від ФК “Зоря” та компанії GGBET. Фото: ФК “Зоря”

Гузь вважає, що це була головна медійна подія для клубу. На оновленому вебсайті тепер українці можуть ближче познайомитися з історією клубу. Що стосується до підготовки до сезону, тренер розповів, що “Зоря” хоч і є одним з найстаріших футбольних кубів в Україні, але входить до топ-3 наймолодших команд УПЛ. 

Захід від ФК “Зоря” та компанії GGBET. Фото: ФК “Зоря”

Форвард Пилип Будківський розповів, що футболісти працювали над своєю фізичною формою, відпрацьовували тактику та готові перемагати. 

Також про свої враження від співпраці з ФК “Зоря” розповів й СЕО GGBET UA Сергій Міщенко. Він зазначив, що компанія ретельно підбирає партнерів. Що стосується вибору футбольного клубу, то підписання угоди тільки заради портфоліо не є підходом компанії. 

Захід від ФК “Зоря” та компанії GGBET. Фото: ФК “Зоря”

Міщенко додав, що компанії важливо мати спільні цінності з партнерами, щоб було бажання стати кращими, а також щоб була спільна жага до змін. Хоч співпраця й почалася лише наприкінці 2024 року, але, за словами Міщенка, вже є перші результати, які вже могли помітити глядачі. 

Окрім оновлення вебсайту клубу, також почали активно розвиватися сторінки в соцмережах, з’явилося більше “живого” контенту. Такі зміни допомогли залучити більшу аудиторію, що цінно не тільки для клубу, вболівальників, а й для GGBET. 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *