Бувають випадки, коли в роботі банкомату відбуваються збої й тому автомат може забрати банківську карту клієнта та не повернути.
Які дії слід виконати в такому випадку українцю, розповідає itechua.com.
Поради, що робити в такому випадку
Є один крок, який може допомогти повернути банківську карту без зайвих труднощів. Якщо його використати, то, можливо, навіть не доведеться йти до банку за отриманням нової карти.
Для цього варто натиснути кнопку «Скасувати» (Cancel) та зачекати близько 5 хвилин. Якщо є черга до банкомату, слід проінформувати людей про ситуацію, що сталася та попрохати трошки почекати. Є ймовірність, що пристрій відновить роботу та поверне карту.
Якщо ж після виконання цієї дії картку банкомат не повернув, тоді єдиним варіантом залишиться звернутися до відділення банку для отримання нової картки.
В інтернеті активно обговорюється можливість нібито у випадку введення ПІН-коду у зворотному порядку викликати поліцію. Мовляв, так можна захиститися від спроби пограбування біля банкоматів.
Експерт з фінансової безпеки Кирило Лавринович стверджує, що це — міф. Банкомат просто вважатиме, що ПІН-код введено неправильно та не прийме його, а операція не відбудеться. Також слід пам’ятати, що в разі введення тричі неправильно ПІН-коду, картка буде заблокована.
Також українцям нагадали правила безпечного користування банкоматом. При введенні ПІН-коду прикривайте клавіатуру рукою. Варто перевіряти банківські рахунки на наявність підозрілих операцій.
Ні в якому випадку не розголошуйте свої особисті дані чи ПІН-код через електронну пошту, телефон чи SMS. При отриманні підозрілого повідомлення, варто перевірити його на достовірність через офіційні контакти банку.