Що робити, якщо пропустили рейс: права пасажирів та поради, як діяти 

Навіть досвідчений мандрівник не застрахований від пропуску рейсу, що вже казати про новачків. В таких випадках людина може розгубитися та не знає, як діяти. 

Тому, видання uaportal.com дало поради, що робити, якщо виникла подібна ситуація. 

Корисні поради

Причини, чому людина не встигла на рейс можуть бути різними: потрапили в величезний затор або пропустили рейс через повільну чергу на контрольно-пропускному пункті, проходила ретельну перевірку чи потребувала екстрено медичної допомоги тощо.  

Особливо така ситуація додає стресу, коли це стається за кордоном. Однак, треба заспокоїтися, адже завжди з будь-якої ситуації є вихід. В разі пропуску авіарейсу перш за все слід зателефонувати до авіакомпанії. 

В іншому випадку, пасажиру можуть присвоїти статус “no-show” (неявка), що скасує весь маршрут разом з усіма зворотними та стикувальними рейсами, які можуть бути заплановані далі.  Якщо ви розумієте, що критично запізнюєтеся й вже не встигнете на рейс, тоді зв’яжіться з авіакомпанією заздалегідь, щоб почати спільно шукати можливі рішення. 

Раніше ми писали, яке місце займає Україна в світовому рейтингу паспортів

Генеральний директор MattressNextDay і завзятий мандрівник Мартін Сілі розповів, що чим раніше людина повідомить про своє запізнення, тим швидше авіакомпанія зможе допомогти. Якщо це можливо, компанія може забронювати білет на наступний рейс. 

Якщо ви в аеропорту, але не встигли пройти контроль безпеки та реєстрацію вчасно, слід звернутися до стійки інформації біля гейту. Там ви дізнаєтеся, як перебронювати пропущений рейс. Якщо людина не встигла на рейс з причин, на які не могла вплинути, тоді авіакомпанія навіть може не брати додаткову плату за послугу перебронювання білету. Однак, деякі компанії можуть вимагати назвати причину, чому ви запізнилися й якщо причина не поважна, тоді доведеться заплатити за дану послугу. 

Більше того, якщо новий рейс дорожчий за попередній, тоді доведеться сплатити й різницю вартості квитка. Щоб представники авіакомпанії допомогли, досвідчені мандрівники радять бути дружелюбними та спокійними. 

А ось якщо не встигли на рейс й не хочете вже летіти, а вирішити повернути кошти, авіакомпанія може відмовити в цьому. Винятком може бути ситуація, коли рейс скасовано самою авіакомпанією. 

Також якщо оформили туристичну страховку, впевніться, що вона покриває витрати в разі пропущеного рейсу. В такому випадку, для отримання виплати страховій компанії будуть потрібні докази, що причина затримки була вагомою. 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *