Одним з доступних та зручних способів, як дістатися до Європи – перевезення міжнародним автобусом. Саме такий вид транспорту наразі найчастіше обирають українці.
Однак, навіть наявність квитка не означає, що пасажир точно поїде, адже з певних причин це може й не статися, попереджає РБК-Україна.
Що слід знати?
Є певні причини, з яких перевізник або ж водій має право не пустити пасажира до салону. Перевізники пояснили, що наявність квитка у пасажира тільки один з необхідних пунктів. У людини має бути при собі повний пакет документів, необхідних для перетину кордону.
Окрім цього, пасажир має не порушувати правила поведінки в транспорті, а також не становити загрозу іншим людям, що з нею їдуть. Тому, деякі компанії заздалегідь попереджають, що пасажира можуть не пустити на рейс або ж висадити з транспорту й в такому випадку на компенсацію квитка можна не очікувати.
Раніше ми писали, що в червні можуть змінитися правила в ЄС для українських біженців
Ось перелік таких причин: алкогольне сп’яніння, симптоми хвороби, що може бути небезпечною для інших, порушення правил поведінки, вживання алкоголю, наркотиків або паління в салоні автобусу.
Також водій може відмовити у посадці в автобус, якщо в людини немає дійсного квитка, відсутні документи, необхідні для перетину кордону, пасажир перевозить надмірну кількість багажу та не хоче за це платити, в багажі є заборонені речі, пасажир намагається пронести тварину без належного транспортування, а також, якщо вже всі місця зайняті.
Компанії-перевізники попереджають, що треба на обраний рейс бронювати квиток, а не приходити в останню мить й намагатися потрапити в автобус.